Hoe kan ik mijn bestelling laten bezorgen?

Je kunt je bestelling thuis laten bezorgen, op een door jou opgegeven adres. 

 

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling in huis heb?

1. Producten die op voorraad zijn worden doorgaans binnen twee werkdagen bij je bezorgd. Bestellingen van Kolibri accessoires die we op werkdagen vóór 15:00 uur ontvangen, worden binnen 1-2 werkdagen verstuurd / bezorgd. Rubberboten, Kayaks en Consoleboten worden binnen 2-5 werkdagen Bezorgd. Tenzij anders overeengekomen (bijv. in verband met het reserveren van producten die niet op voorraad zijn) zal levering binnen 30 werkdagen plaatsvinden nadat kolibri-boten.nl de bestelling schriftelijk bevestigd heeft via de orderbevestiging. Meer informatie over de levering van producten door kolibri-boten.nl en de leveringsvoorwaarden wordt in de bezorginginformatie uiteengezet.

 

2. De verwachte levertijd wordt in de orderbevestiging, bij de betaling en/of op de actuele productpagina op de Website aangegeven. Indien niet uitdrukkelijk anders overeengekomen heeft de Klant het recht de aankoop te annuleren indien een levering meer dan 30 werkdagen vertraagd is en dit niet door toedoen van de Klant veroorzaakt is.

 

3. Indien een pakket op een bepaald Pickup Parcelshop moet worden opgehaald, dient de Klant dit binnen de op de mededeling aangegeven tijdsperiode te doen. Bestellingen dienen in die gevallen persoonlijk te worden afgehaald met een geldig identiteitsbewijs en bestelnummer. De Klant zal een bericht over de levering ontvangen, waarin wordt aangegeven wanneer en waar het pakket opgehaald of in ontvangst genomen kan worden. Dit bericht kan via e-mail, reguliere post en, indien de Klant een mobiel telefoonnummer heeft verstrekt, via telefoon of SMS worden verstuurd. kolibr-boten.nl heeft het recht om een toeslag à €75 bij de Klant in rekening te brengen wanneer een bestelling niet wordt opgehaald.

 

Hoe weet ik wat de bezorgkosten van mijn bestelling zijn?

kolibri-boten.nl wil je tijdens het bestelproces direct duidelijkheid geven over de bezorgkosten. In je winkelwagen zie je daarom een totaaloverzicht van de kosten per product, met een specificatie van de bezorgkosten. Je vindt de winkelwagen rechtsboven in je scherm.

kolibri-boten.nl kent één soort bezorgkosten: standaard bezorgkosten.

 

  • Staandaard bezorgkosten per bestelling onder de €50,- bedraagt € 4,95
  • Gratis verzendkosten boven de €50,- voor consumenten (b2c)

•Verzendkosten resellers onder de €750,- bedraagt €9,95. (b2b)

•Verzendkosten Eu:

Belgie 14,95 per boot

Duitsland 24,95 per boot.

Frankrijk 49,95 per boot

Denemarken 49,95 per boot

Engeland 49,95 per boot

Zweden 49,95 per boot

Oostenrijk 49,95 per boot

Italië 49,95 per boot

Kan ik de status van mijn bestelling bekijken?

De actuele status van je bestelling kun je direct zien op je profielpagina. Ook ontvang je meteen na het plaatsen van je bestelling een orderbevestiging via e-mail. Hierin vind je een overzicht van de door jou bestelde producten. Wanneer we je bestelling verzenden, ontvang je een e-mail met een Track&Trace code zodat je je pakket kunt volgen.

  

Kan ik mijn bestelling naar het buitenland sturen?

Ja, kolibri-boten.nl verstuurt bestellingen naar Nederland, België, Engeland, Frankrijk, Duitsland, Zweden, Italië, Denemarken, Zwitserland en Oostenrijk

Voor webshopbestellingen is de eis dat het factuuradres én het bezorgadres een Nederland, België, Engeland, Frankrijk, Duitsland, Zweden, Italië, Denemarken, Zwitserland of Oostenrijk is.